Välkommen till min nya blogg!

Mitt första inlägg.


Kommentarer
Postat av: Mattias (Vandringsman)

Vad roligt att du har så många kreativa idéer. Jag hoppas verkligen att du får framgång med bloggen. Ett tips är att skriva informativa inlägg med exempel och länkar. Gör det inte för lätt för dig - att lägga ner energi kan löna sig.

Jag gjorde själv ett video-cv i form av stillbilder och min pålagda röst och la upp på YouTube. Men en kompis tyckte att det var för oseriöst för en analytiker med magisterexamen i statistik. Så jag tog bort det. Har jobb i dag - men ett ett jobb som prisanalytiker vore inte helt fel (har mycket erfarenhet där).

Svar: Hej Mattias!Jag har lite andra ideér kring dom här "produkterna". Det kan bli mer info om dom lite längre fram. Vad jag förstår så är video-cv the thing just nu. Till och med DI hade en artikel om video-cv för ett tag sedan. Du var bara före din tid :-)
Mona Norman

2013-08-10 @ 20:07:28
URL: http://www.vandringsman.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0